2017 Outfits

Bättre sent än aldrig, här kommer några outfits från förra året. Under 2017 har jag möblerat om oftare i lägenheten än jag har fotat outfits, jag ska verkligen försöka ändra den trenden. Jag har under året exprimenterat mer med lager, och det är något jag kommer att fortsätta med.
 
Ett par overknee stövlar tillsammans med ett plagg som går nedanför knät är så fint. 
 
Favoritskorna, utsvängda byxor och en enkel jacka för att bryta av.
 
Jag trodde aldrig att 2017 skulle bjuda på så mycket volanger och prickar. Nu har jag nästan mer prickigt än randigt i garderoben. 
 
En randig omlottblus och ett par kick flare jeans. Skorna har jag dock bara använt en gång för jag fick världens skavsår av dom..
 
En klänning över ett par jeans, också en ny kombination jag gillar. 
 
Enkelt är ordet för mig på sommaren. En omblottblus, ett par lösa shorts, sandaler och en stråväska är allt som behövs. 
 
Mer lager på lager och volanger. 
 
Utomlands blir det ofta svarta och enkla plagg.
 
Senaste favoritfärgen som tagit över mer och mer i garderoben, rött. 
 
Fyndade ett par snygga jeans på tradera för en femtiolapp.
 
Jag älskar att klä mig franskt! Här i culottes, en blus och en basker.
 
 
Svarta vida byxor är nog det jag har använt mest under hela året. Älskar det. 
 
Det här är nog min favorit från året. Den här klänningen är såå fin, och jag kommer bli så ledsen om den går sönder.