Eiffel

 
Hej på er! Här är lite bilder från Eiffeltornet. Tyvärr så kom vi inte allra högst upp för det var den sjukaste kön till biljetter och hissen, så vi fick nöja oss med andra våningen. Väldigt roligt var det i alla fall! Nu är jag på jobbet och vill bara att den här dagen ska ta slut, har bara jobbat sen jag kom hem och det är kaos varje dag så jag är helt slut. Längtar till helgen då jag är lite ledig! 
Louise - vitmossa

Vad synd att ni inte tog er hela vägen upp! Det är nåt speciellt med att gå upp en trappa, stanna och beskåda och göra om det enda tills man är på toppen verkligen :)

Svar: Ja, det hade varit magiskt att få vara allra högst upp. Men det var ju bra högt från andra våningen också :)
kmstyle.blogg.se

Robex Lundgren

fint

Anna J Fotografi

Fantastisk utsikt för att "bara" vara andra våningen :)

Svar: Eller hur! :)
kmstyle.blogg.se

ISA

aah hjälp fick lite svindel haha! men så otroligt vackert!

Svar: Haha jag med kan jag lova, så högt!
kmstyle.blogg.se

Tess

Skulle vilja besöka den staden någon gång :-) Ser ut som att de haft mycket regn i Paris också med tanke på gräsmattan. Men ser ändå ut att vara varmare än här i Sverige :-)

Svar: Jaa gör det, det är en underbar stad! :) Vi hade tur med vädret så det var sol och 30 grader :)
kmstyle.blogg.se

Fani

Åh men grymma bilder :) Jättefina!

Svar: Tack :)
kmstyle.blogg.se