En vecka

(null)

Det här är min favorit i lägenheten, och det är så roligt att den bara blir större! Men den börjar också ta mycket plats så jag kan inte ha den var som helst utan att bladen är i vägen, haha. 

(null)

01.50 och påväg hem och ville stanna till här för att ta en bild. 

(null)

En morgon bestämde jag mig för att baka bröd till frukost. Jag gjorde bovetefrallor som blev väldigt goda. 

(null)

Såhär fint var det längs vägen jag tog  min springtur. Passet kan vi däremot ta och glömma. Kroppen var inte på min sida och det var bara för jobbigt hela tiden. 

(null)

Och en till bild vid mitt favoritställe, får passa på medan det finns löv kvar. Vi tog en söndagspromenad ute i det fina vädret. Vi gick omkring i två timmar och stannade till på en fika där vi kunde sitta utomhus i solen. Så härligt!