Outfits

 
Jag samlade ihop några av mina outfits från 2016 och såhär blev det att se ut. Första 2-3 månaderna på året så kände jag mig nästan inte bekväm i någonting, så har bara plockat med tre outfits från den tiden. Men sen längre in på året så känner jag att jag har hittat mig själv och min stil mer och mer. Tänk vilken tid det kan ta? Mina favoriter förra året har bland annat varit färger - framförallt rosa, kjolar, espadrillos, vida blusar, kostymbyxor, min gråa kappa och kick flare jeans. Har ni någon favorit bland dessa? Om jag bara får välja en så väljer jag.. två stycken. Den med randiga klänningen och den sista.
 
Och vet ni? På 13 av dessa bilder bär jag något som är köpt second hand. Kul eller hur? Jag har sagt det förut och jag säger det igen, älskar Tradera!
Malin Bengtsson

Shit vad fina outfits du har burit! Kul att kunna fynda på secondhand :-)

Svar: Men tack snälla!! :)
kmstyle.blogg.se