2016

 
 
 
Jag tror att jag törs säga att 2016 inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. För mycket jobb, stress och trötthet är något jag har känt av hela året. Det mesta av det jag ville göra har runnit ut i sanden för att jag helt enkelt inte har orkat. Jag kanske låter lite negativ men jag måste vara ärlig, om inte för er så för mig själv. 
 
Det är ganska lätt att fastna i det negativa, men även bra saker har hänt 2016. Ett år som sambo med världens bästa kille, många mysiga och roliga stunder tillsammans med min systerdotter, skratt med fina vänner, en fantastiskt bra håkan konsert på ullevi, sol och bad vid mamma och pappas brygga, och i december mellan kaoset på jobbet och tröttheten så fann jag åter min glädje för löpning. Det här året vill jag vara mitt bästa jag, jag vill göra allt det jag vill göra, och jag vill orka. Vad vill du göra? 
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vill göra ALLT!

Svar: Nu kör vi :D
kmstyle.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Låter ändå som att du haft många fina stunder, fokusera på dem istället för det negativa! :)

Svar: Absolut!! :)
kmstyle.blogg.se