Höst looks

 
Hej på er! I helgen har jag haft fullt upp med jobb, orkade inte mer än äta och sova när jag kom hem. Slängde ihop ett inlägg med lite outfits jag haft under hösten och jag haft mycket utsvängda jeans, rosa, kjolar med detaljer, stövlar och stickade tröjor. Har ni någon favoritlook bland dessa? Det är alltid lika roligt att höra!
Fani

Älskar din rosa kappa, vill ha! Massa snygga outfits för övrigt :) Gillar särskilt nummer två, fyra och åtta, jättefina :)

Svar: Tack snälla du :D Kram!
kmstyle.blogg.se

Annika

De två sista outfitsen gillar jag mest. Men även den rosa kappan och ja...allt är supersnyggt. Kram Annika

Svar: Tack, vad kul att höra! :) Kram
kmstyle.blogg.se

Sriwanna

Åh vad snygg den randiga tröjan var :) så där perfekt oversize!

Svar: Ja den är perfekt! :)
kmstyle.blogg.se

Lillemmish

snyggt!!

Svar: Tack! :)
kmstyle.blogg.se