Frost

 
Jag har inte hunnit fota något nytt, så idag bjuder jag på lite bilder jag tog för några veckor sen. Jag gillar att fota växter och blommor och det blev ännu roligare när det var lite frost ute.
blommor - foto - frost - växter
Isabella - Szalai Fotografi

Sååå fint! Vill också få frost haha, det är ju så underbart vackert att fota. :D

Svar: Men visst är det! Längtar till det kommer snö också, det är också roligt att fota :)
kmstyle.blogg.se

Johanna

Fina bilder!

Svar: Tack!
kmstyle.blogg.se

Anna [foto]

fint! hoppas frosten kommer hit snart också!

Svar: Tack!:)
kmstyle.blogg.se

Novemberpojken

Så vackra foton!

Svar: Tack!
kmstyle.blogg.se

Robex Lundgren

finnt

GoForFit

Så vackra bilder! :)

sv: Jaaa, jag med! Så fint! :))

Olivia

jättefina bilder verkligen!

Olivia

jättefina bilder verkligen!

Svar: Tackar!
kmstyle.blogg.se

Jennie

Jättefina bilder