Min jul

 
Jag är lite dålig på att använda kameran till vardags, men här är i alla fall några bilder från julafton. Jag har haft en bra jul, tyvärr tog den slut lite väl fort och nu har dom värsta dagarna på året börjat. Kan ni gissa vad det är? Om inte, mellandagsrean. Jobbade första passet idag och det var k a o s. Ser inte fram emot dom kommande fyra arbetsdagarna. Har ni haft en fin jul?:)
Natalie

Vad mysigt det ser ut! :)

carro

så mysigt!

Johanna

Jättefina bilder!

Svar: Tackar!
kmstyle.blogg.se

Anna [foto]

Åh så fint!

Svar: Tack!
kmstyle.blogg.se

Matilda - tonårsliv i rullstol

Så fina bilder!

Svar: Tack:)
kmstyle.blogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

Svar: Tack :)
kmstyle.blogg.se

Julia Müller-Sandvik

hahaha, kan se det framför mig... jag som kund tycker rean är svinjobbig, men jag kan i alla fall när som helst gå ut ur butiken och gömma mig i en gränd ett tag :P

Svar: Jag önskar att jag också kunde det, haha :)
kmstyle.blogg.se