Bröllop

 
10 dagar kvar till julafton idag och jag bjuder på lite härliga bröllopsbilder från augusti! Kom på att jag inte har lagt upp dom här. Det var min syster som gifte sig och jag fick äran att fota. Har för övrigt haft en toppenhelg med god mat, hobbit, lite för mycket tv-spelande och varit 50 års fest.
blommor - brudbukett - brudklänning - bröllop - spets
MATILDA

*Åh så fina bilder :)

Svar: Tack snälla du :)
kmstyle.blogg.se

Sofie

Så fin brudklänning, och jättefina bilder! :)

Svar: Tack! :)
kmstyle.blogg.se

Moa Larsson

Gud vilka fina bilder!

Svar: Tack!!:)
kmstyle.blogg.se

Moa | hobbyfotograf

Åh! Jag ska eventuellt få fota mitt första bröllop i Januari, nervös!!

Svar: Visst är dem! Tror du de fick följa med hem? ;)

Svar: Vad roligt! Jag har också ett till bröllop att fota i januari :)
kmstyle.blogg.se

Matilda Holmqvist

Vilka härliga bilder!